تعمیر لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 520

 

تعمیر لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 520

 

بدون شک «لنوو» ازجمله شرکت‌هایی است که در طراحی و ساخت لپ‌تاپ‌های میان‌رده و اقتصادی تبحر خاصی داشته و تاکنون مدل‌های بسیاری را در این رده تولید کرده است. مدل‌ «IdeaPad 520‌» هم از‌جمله همین محصولات محسوب می‌شود که مخصوص کاربری عمومی و نیمه‌حرفه‌ای بوده و برای انجام امور روزمره مناسب است.

لنوو در ساخت بدنه‌ی این مدل کاملا از پلاستیک طلایی و برنز استفاده کرده که ظاهری ساده و یک‌دست، اما رضایت‌بخش به این دستگاه داده است. این جنس در برابر فشار، خمش و پیچش هم مقاومت قابل‌قبولی دارد و نسبت به سطوح براق، لکه و اثرانگشت را کمتر به خود جذب می‌کند. این دستگاه حدود 23 میلی‌متر ضخامت و 2200 گرم وزن دارد که نمی‌توان از آن‌ها به‌عنوان یک مزیت نسبت به دیگر محصولات هم‌رده نام‌برد؛ اما درکل برای جابه‌جایی کار را سخت نمی‌کنند.

صفحه‌نمایش این مدل یک نمونه‌ی کاملا جذاب است که در این رده‌ی کاربری و قیمتی بسیار خوب است. اندازه‌ی 15.6‌اینچی با پنل‌ IPS، کیفیت‌ Full HD و روکش مات ازجمله مشخصات کلی این صفحه‌نمایش هستند. کیبورد این مدل از نوع‌ AccuType‌ لنوو است و از کلیدهایی با چیدمان جزیره‌ای تشکیل شده است که برای تایپ‌کردن سریع و طولانی‌مدت مناسب هستند.

تاچ‌پد هم به کلیک‌های جداگانه، مجهز است که دقت خوبی دارد و اعمالی نظیر‌ Drag‌ & Drop‌ را می‌توان با آن به‌راحتی انجام داد؛ اما ازطرفی برای فرمان‌های چندلمسی مانند اسکرول و زوم‌کردن کارایی متوسطی دارد. پورت‌های متعددی هم روی لبه‌های چپ و راست تعبیه شده که برای محصولی در این رده‌ی کاربری، کاملا ایدئال هستند. به‌علاوه، یکی از پورت‌های نسل جدید، یعنی USB Type-C هم برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

با‌ وجود قیمت اقتصادی، سخت‌افزار به‌کاررفته در‌ IdeaPad 520‌ نمونه‌ی خوبی است که برای انجام امور روزمره و اجرای برنامه‌های سبک و کاربری مالتی‌مدیا در سطح نیمه‌حرفه‌ای می‌توان روی آن‌ حساب باز کرد. پردازنده‌ی مرکزی‌ Core i5 8250U‌ اینتل از نسل‌  coffee Lake ، پردازشگر گرافیکی‌ GeForce MX150 DDR5 انویدیا با 4 گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی، 8 گیگابایت رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی ازجمله این قطعات سخت‌افزاری هستند.

وجود پردازنده‌ی مرکزی نسل جدید در این لپ‌تاپ، مزیت قابل‌توجهی محسوب می‌شود. با‌وجود این قطعات کم‌مصرف و استفاده از یک باتری دوسلولی، این لپ‌تاپ با هر بار شارژ حدود پنج ساعت در شرایط تماشای فایل ویدئویی روشن خواهد ماند. درکل‌ Ideapad 520‌ لنوو یک محصول با قیمت نه‌چندان زیاد با کاربری عمومی و مالتی‌مدیا و کیفیت ساخت خوب است و برای افرادی که می‌خواهند لپ‌تاپی برای انجام امور روزمره و نیمه‌حرفه‌ای خود تهیه کنند، گزینه مناسبی خواهد بود.

 

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه‌ی مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه‌ی محصولات لنوو  و دیگری ارائه‌ی سرویس‌ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می‌باشد.

لنوو در ایران نامی است که در قیاس با دیگر برندهای موجود در بازار، افراد کمتری با آن آشنایی دارند؛ به‌عبارتی دیگر این نام در ایران همانند برندهای سامسونگ، سونی، ایسر و… شناخته شده نیست و حتی گاهی برخی به اشتباه آن را جزو برندهای دست‌پایین به شمار می‌آورند. اگر شما نیز چنین تصوراتی در مورد برند لنوو دارید بهتر است تمامی آن‌ها را کنار بگذارید؛ بد نیست بدانید که برند لنوو در شمار چهار شرکت برتر تولید کننده لپ‌ تاپ است و لپ ‌تاپ ‌های این شرکت به دارا بودن ظاهر و ابعادی عالی، کانفینگ فوق‌العاده و البته قیمت مناسب شناخته شده‌اند.

 

نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

برخی از خدمات تعمیرات لپ تاپ لنوو عبارتند از :

تعمیرات مادربرد لپ تاپ لنوو ( مادربرد نوت بوک لنوو )  به صورت فوق تخصصی و ۱۰۰% تضمینی , تعمیرات هارد دیسک لپ تاپ لنوو (  مکانیکی و الکترونیکی ) ،  سیلندر ، برد ، رفع بدسکتور ، بازیابی لطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک , تعمیرات فوق تخصصی انواع درایو های نوری لپ تاپ لنوو ( رفع مشکلات  مکانیکی و الکترونیکی ) , تعمیرات باتری لپ تاپ لنوو ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیرات برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و … ) , باز کردن قفل ( Bios ) انواع لپ تاپ لنوو یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی انواع بایوس لپ تاپ لنوو ( نوت بوک لنوو ) , تعمیرات مودم لپ تاپ لنوو و تعویض انواع مودم لپ تاپ لنوو (Modem ) , تعمیرات گرافیگ لپ تاپ لنوو و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ لنوو (VGA)

ارائه خدمات تخصصی تعمیرات LCD لپ تاپ لنوو , تعمیرات LED لپ تاپ لنوو و تعویض  LCD و LED لپ تاپ لنوو ( نوت بوک لنوو ) , تعمیرات شارژر لپ تاپ لنوو ( آداپتور لپ تاپ لنوو ) , تعمیرات کیبورد لپ تاپ لنوو و تعویض کیبورد انواع لپ تاپ لنوو ( نوت بوک لنوو ) , تعمیرات وایرلس لپ تاپ لنوو , تعمیرات بلوتوث لپ تاپ لنوو و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ لنوو ( wifi , bt ) , تعمیرات لولای شکسته لپ تاپ لنوو ، تعمیرات قاب شکسته لپ تاپ لنوو و همچنین تعویض قاب و لولای شکسته انواع لپ تاپ لنوو , نصب ویندوز  , درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی , تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) , رفع مشکلات  مدار SOUND  و مدار LAN ,  رفع مشکلات مدار  RTC و  مدار  CLOCK ,  رفع مشکلات  مدار POWERING ,  رفع مشکلات  مدار PWM و مدار تامین کننده ولتاژ CPU ,  رفع  مشکلات مدار باک شارژر , گرافیگ , چیپ شمالی و جنوبی و همچنین جریان کشی

 

تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها , خازن ها , دیود ها , ترانزیستور ها , فت  ها و … ) , تست کامل هارد از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی لپ تاپ های لنوو ( نوت بوک های لنوو ) , تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف High Voltage و … , تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات , بروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان لپ تاپ های لنوو ( نوت بوک های لنوو ) , بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال , کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد , کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره , روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک , تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ لنوو , انجام تنظیمات کلیه نرم افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای لپ تاپ , انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی در لپ تاپ لنوو